Odškodnenie
Získajte ďalšie voľné finančné zdroje na financovanie Vášho podnikania, a to úplne bez akejkoľvek námahy. U nás Vám uhradíme odškodnenie za to, že Vám obchodní partneri uhradili faktúry po splatnosti.
Kontakt
+421 948 023 149
Ako požiadať o odškodnenie?
Pri získaní odškodnenia je dôležité dodržať presne stanovený postup, ktorý vám zaručí úspešný výsledok. Prvým a kľúčovým krokom je zhromaždenie všetkej potrebnej dokumentácie. To zahŕňa objednávku, zmluvu, faktúru, úhradu faktúry, potvrdenie o platbe či zmluvu. Dôkladná príprava a kompletnosť dokumentácie je zásadná, pretože na základe nej sa bude posudzovať opodstatnenosť vašej žiadosti. Čím lepšie zdokumentujete omeškanie obchodného partnera, tým vyššia šanca na odškodnenie.
Následne je potrebné celú pripravenú dokumentáciu zaslať na kontrolu. V tomto kroku naši odborníci posúdia rozsah omeškania a opodstatnenosť vašej požiadavky. Po dôkladnej kontrole a vyhodnotení vám bude navrhnutá výška odškodnenia.
Posledným krokom je podpísanie zmluvy o postúpení pohľadávky. Touto zmluvou postúpite vašu pohľadávku na úroky z omeškania na nás. Podpísaním zmluvy sa celý proces pre vás v podstate končí. Po podpise zmluvy už len čakáte na odškodnenie, ktoré vyplatíme my.

Neuspokojte sa s úhradou faktúr po splatnosti
Množstvo obchodných spoločností si myslí, že úhradou faktúry (aj keď po splatnosti) to končí. U nás zastávame iný názor. V prípade omeškania obchodného partnera máte nárok na úroky z omeškania, ktoré Vám až do výšky 80 % uhradíme my. Získate tak voľné finančné prostriedky, o ktorých ste možno ani netušili, že na ne máte nárok. Kontaktujte nás ešte dnes a my Vám radi zodpovieme všetky otázky.
Ako to prebieha
Zaujíma Vás, ako celý proces odškodnenia prebieha? Je to jednoduché. Celý postup charakterizujú nasledujúce štyri kroky.

Príprava podkladov
Overte si, či máte faktúry uhradené po splatnosti. Ak áno, pripravte celú súvisiacu dokumentáciu.

Odoslanie požiadavky
Naše právne oddelenie skontroluje doklady a bude Vás kontaktovať v prípade potreby doplnenia podkladov.

Uzatvorenie dohody
Po úspešnej kontrole uzatvoríme zmluvu o postúpení pohľadávky a tým sa celý proces finalizuje.

Platba
Do 15 pracovných dní máte finančné prostriedky na účte. Úroky z omeškania Vám uhradíme my až do výšky 80 %.
Overte si, či Vám vzniká nárok na odškodnenie
Pomocou nasledujúcich krokov si môžete jednoducho overiť, či Vám vznikol nárok na odškodnenie za oneskorenú úhradu faktúra Vašich obchodných partnerov. Pokiaľ si svojim nárokom nebudete istý, neváhajte nás kontaktovať a náš tím Vám ochotne pomôže.
Overte si, či ide o obchodný vzťah
Odškodnenie je možné získať iba v obchodných vzťahoch. To znamená, že musí ísť o vzťah dvoch podnikateľov (právnické osoby alebo SZČO). Pokiaľ Vám s platbou meškal štát alebo fyzická osoba, odškodnenie nie je možné získať.
Faktúra musí byť uhradená
Odškodnenie je možné získať iba za faktúry, s úhradou ktorých Vaši obchodní partneri meškali. Z uvedeného vyplýva, že faktúra už musí byť uhradená a súčasne, úhrada musí byť po lehote splatnosti.
Dátum splatnosti
O odškodnenie je možné požiadať až 4 roky spätne. Dôležité je v tomto kroku si overiť, či dátum splatnosti faktúry bol v posledných štyroch rokoch. Pri starších faktúrach nie je možné žiadať o odškodnenie.
Potrebná dokumentácia
Za účelom získania odškodnenia je nutné vedieť vydokladovať zmluvný vzťah. Okrem potvrdenia o platbe je nutné preukázať faktúru, zmluvu, objednávku, dodací list, resp. iné doklady vzťahujúce sa na obchodný prípad.
Odškodnenie v číslach
Nárok na odškodnenie majú obchodné spoločnosti, ako aj samostatne zárobkovo činné osoby (SZČO)
Pre podnikateľov, teda pre firmy alebo živnostníkov, ktorí poskytujú tovar či služby na faktúru, je kľúčové, aby im obchodní partneri platili včas. Včasná platba je základom finančnej stability a plynulého chodu podnikania. Ak platby prichádzajú načas, podnikateľ má dostatok prostriedkov na pokrytie svojich vlastných nákladov – či už ide o mzdy zamestnancov, nákup materiálu, alebo úhradu svojich vlastných faktúr.
Oneskorené platby vytvárajú reťazovú reakciu. Podnikateľ s neuhradenými faktúrami môže mať problém zaplatiť svojich dodávateľov, čo môže viesť k zníženiu dôvery, obmedzeniu dodávok alebo dokonca k právnym sporom. Navyše, snaha o vymáhanie pohľadávok stojí čas, energiu a peniaze, ktoré by sa dali využiť na rast a rozvoj podnikania. Naopak, spoľahliví platcovia prispievajú k budovaniu pevných obchodných vzťahov, ktoré sú základom dlhodobého úspechu.